Jouw digitale partner in omgevingsmanagement

Omgevingsmanagement was nog nooit zo eenvoudig! Met Nieuws van de Bouw communiceer je snel en doeltreffend met omwonenden en andere belanghebbenden.


Efficiënt communiceren in het projectgebied

Handige tools voor adressen, brieven, tickets en rapportages!

Eenvoudig adressen selecteren

Op de interactieve kaart selecteer je de adressen binnen jouw projectgebied. Als dat nodig is, voeg je adressen toe of sluit je specifieke functies uit, zoals kantoren of parkeergarages. Als je project in fases wordt uitgevoerd, creëer je meerdere deelgebieden.

Efficiënt berichten opstellen

Met de slimme sjablonen van Nieuws van de Bouw stel je uniform en efficiënt berichten samen. Vervolgens verzend je ze automatisch naar de juiste personen via de juiste kanalen. Zo wordt bewonerscommunicatie een fluitje van een cent!

Ticketsysteem

Vanaf nu is het beheren van vragen en opmerkingen een stuk eenvoudiger. Of het nu gaat om stroomonderbrekingen, schade aan eigendommen of achtergelaten materieel: met ons ticketsysteem reageer je snel en gestructureerd op verzoeken van bewoners.

Rapportages en dashboard

Nieuws van de Bouw biedt handige statistieken en rapportages. Zo heb je bijvoorbeeld inzicht in hoeveel bewoners zich per kanaal hebben aangemeld en hoeveel betrokkenen jouw updates hebben gelezen. Met deze informatie weet je of jouw communicatiestrategie werkt.

Efficiënte communicatie met dynamische QR-codes

Nieuw: maak zelf dynamische QR-codes

Met onze geavanceerde QR-codes ben je flexibel: je geeft direct toegang tot de juiste informatie én je kunt de bestemming op elk moment wijzigen.

Stuur bijvoorbeeld in eerste instantie bezoekers naar de aanmeldpagina en schakel vervolgens met dezelfde QR-code over naar de contactpagina. Je hebt dus geen nieuwe spandoeken nodig als je andere informatie wilt geven!

Nieuw!

Maak zelf dynamische QR-codes

Nieuw bericht!

20 min geleden

RE: vraag

Bedankt voor je vraag!

Stroomlijn bewonersverzoeken

Ticketsysteem

Met ons gloednieuwe ticketsysteem kun je snel en georganiseerd reageren op de verzoeken van bewoners. Dankzij onze handige herinneringen kun je het systeem zo instellen dat je te allen tijde voldoet aan de Service Level Agreement (SLA). Je kunt moeiteloos je reactie aanpassen aan het specifieke type klacht en de ticket gemakkelijk overdragen aan een collega.

Benieuwd hoe het werkt? Jelle geeft je graag een demonstratie!

Snel aan de slag?

Start vandaag nog met jouw eerste project. Neem contact op en we helpen je graag op weg!

Ben Timmermans, directeur Avitec

"Inwoners kunnen ons nu nog beter vinden."

“Voorheen verzonden we brieven in de directe omgeving. Dat maakte het soms lastig om met omwonenden in contact te komen én blijven. Nieuws van de Bouw is laagdrempeliger en maakt interactie mogelijk. Bovendien kunnen we zien welke berichten inwoners gelezen hebben.

Inwoners kunnen ons nu nog beter vinden. Dat bevordert ook de leefbaarheid in een gebied tijdens de werkzaamheden én we besparen stapels papier. Inwoners die geen gebruik maken van het platform, ontvangen informatiebrieven.”



Nieuws van de Bouw: de toekomst van omgevingsmanagement!